Prokurator Okręgowy – Radosław Romaniuk:

  • sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą Prokuratury Okręgowej i podległych prokuratur rejonowych,
  • ustala i koordynuje działania podległych jednostek prokuratury w zakresie zwalczania przestępczości na terenie okręgu siedleckiego,
  • reprezentuje Prokuraturę Okręgową na zewnątrz,
  • kształtuje politykę kadrową,
  • sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą Wydziału IV Organizacyjno-Sądowego, Wydziału VII Budżetowo-Administracyjnego, Samodzielnego Działu do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych,
  • zarządza wizytacje i lustracje w podległych jednostkach.

Zastępca Prokuratora Okręgowego – Małgorzata Podniesińska:

  • sprawuje bezpośredni nadzór nad pracą Wydziału I Śledczego.

Naczelnik Wydziału I Śledczego – Tomasz Giza:

  • bezpośrednio kieruje pracą Wydziału I Śledczego oraz osobiście prowadzi lub nadzoruje przydzielone śledztwa,
  • organizuje pracę prokuratorów Wydziału I oraz przydziela sprawy,
  • przydziela prokuratorom wokandy w sprawach rozpoznawanych przez sądy w I instancji oraz w toku czynności sądowych w postępowaniu przygotowawczym,
  • przyjmuje referaty przed- i posesyjne,
  • uczestniczy w rozprawach i posiedzeniach sądowych,
  • przyjmuje interesantów w sprawach pozostających w zainteresowaniu Wydziału I Śledczego.

Naczelnik Wydziału IV Organizacyjno-Śądowego – Jarosław Wardak:

  • bezpośrednio kieruje pracą Wydziału IV,
  • opracowuje projekty rozwiązań organizacyjnych oraz zarządzeń i pism okólnych,
  • koordynuje pracę prokuratorów sprawujących zwierzchni nadzór służbowy oraz nadzór instancyjny;
  • nadzoruje pracę wizytatora i rzecznika prasowego,
  • nadzoruje sprawy kadrowe i osobowe;
  • nadzoruje pracę sekretariatu prokuratury okręgowej,
  • organizuje i prowadzi szkolenia dla prokuratorów, asesorów i urzędników,
  • bierze udział w wizytacjach i lustracjach.

Wizytator – Leszek Skorupski:

  • opracowuje plany wizytacji, lustracji i przewodniczy zespołom wizytacyjnym,
  • opracowuje sprawozdania z wizytacji i lustracji,
  • kontroluje realizację zaleceń wydanych w następstwie wizytacji i lustracji,
  • prowadzi postępowania skargowe,
  • przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków,
  • prowadzi postępowania wyjaśniające w sprawach przewinień służbowych prokuratorów i innych pracowników,
  • uczestniczy w rozprawach i posiedzeniach Sądu Okręgowego.

Rzecznik prasowy – Krystyna Gołąbek:

  • utrzymuje bieżące kontakty ze środkami masowego przekazu,
  • przygotowuje okresowe konferencje prasowe,
  • przygotowuje polemiki z artykułami prasowymi,
  • redaguje informacje zamieszczane w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • przygotowuje Biuletyn rzecznika umieszczony na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej,
  • wykonuje zadania związane z całokształtem obrotu prawnego z zagranicą, w tym sporządza wnioski do sądu o wydanie Europejskiego Nakazu Aresztowania,
  • uczestniczy w rozprawach i posiedzeniach przed sądem.

Kierownik Działu do Spraw Informatyzacji i Analiz – Sławomir Hryciuk:

  • sprawuje nadzór organizacyjny nad przebiegiem wdrożenia Systemu Informatycznego Prokuratury w prokuraturach okręgu siedleckiego,
  • pełni obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  • nadzoruje pracę administratorów systemów informatycznych,
  • sprawuje nadzór nad działalnością Punktu Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego oraz stanowiska dostępowego Krajowego Centrum Informacji Kryminalnych,
  • kontroluje przestrzeganie zasad bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz ochrony danych osobowych w prokuraturach okręgu siedleckiego,
  • organizuje i prowadzi szkolenia w zakresie informatyzacji,
  • nadzoruje prowadzenie strony internetowej Prokuratury Okręgowej.

Dyrektor Finansowo – Administracyjny – Joanna Pawlusiewicz

  • kieruje pracą Wydziału VII Budżetowo – Administracyjnego realizującego zadania finansowo-księgowe, zamówień publicznych, administracyjno-gospodarcze i socjalno-bytowe.

Kierownik Sekretariatu – Bernarda Głuszczak:

  • organizuje i planuje pracę Sekretariatu Prokuratury Okręgowej realizując zadania dotyczące biurowości i administracji ogólnej, w tym prawidłowego funkcjonowania biura podawczego, składnicy dowodów rzeczowych, archiwum zakładowego oraz biblioteki.
Pokaż rejestr zmian
Autor informacji: Sławomir Hryciuk
Informację udostępnił: Andrzej Urbanek
Data wytworzenia informacji: 2017-08-31
Data udostępnienia informacji: 2017-08-31
Liczba odsłon: 4 167